Tema: Re: Tuliko su dusu grindu betonavimas
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-08 01:03:31
On 4/7/19 23:30, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote:

> Nuo 60 mm į viršų, 60 mm storiui smėlbetonis C25/30 S2, didinant storį
> iki ~80 mm jau galima naudoti C16/20. Tinklas virintas, d5..6 150x150
> 20mm nuo apačios, fiksuotas prie pagrindo.

Ant tupyklos vazines kariskiai neislipdami is savo tanku? ;)

Zhek, vokiska kAkIbe:
https://www.dropbox.com/s/v0785q9sdtjyqym/20180816_143256.jpg

Mazdaug 1958 metai, 13 metu po karo, su medziagom ir siaip pinigais tais
laikais buvo nekas.

Centimetras banalaus smelio kad slopint zingsnius, tada centimetras ar
du betono (turbut visiskai levos rusies, anais laikais kitokiu nebuvo)
ir plyteles. Jokiu armaturu, nieko. Po apacia betonine perdanga su
juokinga armatura is sudino metalo. Ir tik apie 12cm storio.

Ir alaike 60 metu. Ir visokios spintos ant ju stovejo. Ir niekas net
negalvojo skilinet.

Man zinoma labai patiko, nes nereikejo viso to gerio su perforatorium
kapot. Biski papjausciau bolgarke, tada lauztuvelis su plaktuku ir
vualia. Nu bet totaliai pries visus siuolaikinius fengshui.