Tema: Re: rudziu surisejas - gruntas
Autorius: Tomas
Data: 2019-03-14 07:39:39
Mikroporu mazhiausiai turi epoksidines dervos bei gruntai, ish neepoksidiniu produktu - lakai (t.y. dazhai, i kuriuos neprideta dazhikliu, pigmentu, milteliu). "Antirustai" - turi mikroporas. VIsishkai sutinku kad reikia metala izoliuoti nuo dregmes ir oro, bet jei palikai rudies - ji yra poreta (ir net labai) struktura, porose uzhdazhysi ten buvusi ora (kartu su dregme), ir to pakanka, kad procesas vyktu toliau (tik suletina) ir pradetu kelti dazhus. Taigi, valyt reikia iki balto metalo. Ne visada yra galimybes ta padaryti pilnai - rugshtinis gruntas sustabdo, prasigrauzhia i poras ir sustabdo reakcija, bet visvien turi buti ishvalyta kiek imanoma geriau, storos rudies rugshtinis nesustabdys. Po to reikia rugshtini dengt antriniu gruntu, nes jei to nepadarysi, gali reaguoti su kai kuriais dazhais ar glaistais.

Antirustai - jie turi sudety kazhkiek kazkokiu inhibitoriu, ko - tiksliai nezhinau, bet to nepakanka, rezultatas gaunasi vis vien laikinas. Kuo daugiau paliksi neishvalyto, tuo greiciau ishlys.

Sakai pasiteisino - o man ne :) Teko naudoti ir hamerite, ir alpina, viskas gerai tik ten, kur buvo shvarus metalas.