Tema: Re: rudziu surisejas - gruntas
Autorius: Saulekas
Data: 2019-03-13 23:14:51
nu kiek peckinau su tais hamerite tai shudu kruva kuri kainuoja. Ir baltais
ir raudonais su teptuku su voleliu, nu 4 sluoksnius variau niekaip neuzdenge
metalo, kas juos giria nezinau.
Alpina - geri pritariu tvora mozojau liuks laiko, dar radau latviskus
proteksol dazus, blin tikrai kieta pavirsi padaro pyginant su kitom malevom.

Su dratiniu  sepeciu prasibegi per pavirsiu, su kokiu acetonu ar panasiu
marmalu nuplauni ir uolia kaip hebra sako alpina ir kt. tik ne hamerite-mano
nuomone.