Tema: Re: rudziu surisejas - gruntas
Autorius: Nioka
Data: 2019-03-13 09:19:47
Dazai "Alpina", skirti dazyti ant rudziu. Geras sukibimas su parudijusiu
pavirsium. Gruntuoti, kiek atsimenu, nereikia. Reikia deti butinai 2, o dar
geriau 3 sluoksnius, kad gerai uzdaryti metala nuo atmosferos poveikio.
Dazai blizgus, todel tarp sluoksniu rekomenduojama pasiausti (nuimti
blizgesi) del geresnio sukibimo.
..