Tema: Re: Kokio galingumo katilą rinktis
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-03-20 23:29:55
On 3/20/19 18:28, 70005 wrote:

> Tai būtų neblogai, tik kažkodėl buvau susidaręs įspūdį, kad katilui
> giliai dzin, kiek prisukti radiatoriai, jis vis tiek sau verda ir tiekia
> šilumą jiems. Tad pusė rezultato (norimas šilumos kiekis konkrečioj
Taip neiseina. Bo sildymas gali buti ijungtas ir kai +10 ir kai -20. Ir
net ir tupiausiam seniausiam katilui reikia prie to derintis. Jei
katilas nesireguliuotu tai arba prie -20 saltum arba prie +10 viskas
perkaistu ir sprogtu nx.

Zodziu prisukus radiatorius ir tuo paciu sumazinus silumos poreiki kartu
automatiskai atsipalaiduos ir katilas. Jis gi "mato" kokia temperatura
sistemoje, kokios temperaturos vanduo isteka ir kokios atiteka atgal.

> patalpoj) pasiekiama, bet kita pusė (bereikalingai nekūrenama) ne. Man
> rodos, elektroninės radiatoriaus galvos tam neužtenka?

Uztenka. Klausimas tik kiek efektyviai visa tai veikia, t.y. kiek
sudeginama duju ir kiek gaunama is to efektyviai silumos. Bet tai
pamatysi tik praktikoje.

Visai senobinese sistemose gali buti prasmes pasikeist cirkuliacini
siurbli kuris per radiatorius varineja karsta vandeni. Jei anas tiesiog
tupai dirba tokiu paciu rezimu nesvarbu kiek radiatoriai atsukti tai
tiesiog svaistoma elektros energija, kazkiek ten euru per menesi.

> Tikiu. Tik kažko čia tokių nematau visai. Kokioj Azijoj - jo,
> prisižiūrėjau:)

Azijoj ar pietu europoj biski kitokis tikslas. Turejau omeny tipo tokia:
https://www.viessmann.de/de/wohngebaeude/solaranlage.html