Tema: Re: Kokio galingumo katilą rinktis
Autorius: 70005
Data: 2019-03-20 19:28:08
"Invertuota panda" <fake@iname.com> wrote in message
news:q6rjm3$oqb$1@trimpas.omnitel.net...

> Na o katilas tiesiog pats reguliuojasi pagal poreikius. Jei radiatoriai
> uzsukti tai anas irgi sumazina savo abarotus.

Tai būtų neblogai, tik kažkodėl buvau susidaręs įspūdį, kad katilui giliai
dzin, kiek prisukti radiatoriai, jis vis tiek sau verda ir tiekia šilumą
jiems. Tad pusė rezultato (norimas šilumos kiekis konkrečioj patalpoj)
pasiekiama, bet kita pusė (bereikalingai nekūrenama) ne. Man rodos,
elektroninės radiatoriaus galvos tam neužtenka?

As bent jau pora ziemu
> pagyvenciau ir paziureciau kiek pinigu issileidzia ir tada jau
> skaiciuociau ar verta upgreidint ar ne.

Gal taip ir bus, kol kas užtenka kitų reikalų.

> Jei PV tai photovoltaik tai ne, turiu maumeny kolektorius ant stogo kur
> sildomas skystis. NK turbut kad zymiai geresnis uz
> saule->elektra->sildymas.

Tikiu. Tik kažko čia tokių nematau visai. Kokioj Azijoj - jo,
prisižiūrėjau:)