Tema: Re: Kokio galingumo katilą rinktis
Autorius: Sigun
Data: 2019-03-05 16:56:58
Kiek pamenu Viessman 100 ar 200 nurodo klasę, o ne galią. Be to vitodens
200 galima jungti į kaskadą, o dėl 100 berods ne, tik į bendrą kaminą.
Kuo daugiau ypatingas 200-is, tiesą sakant nesupratau, gal baziniame
variante protingesnis valdiklis. Tačiau jau 100-is turi valdymo galimybę
nuo lauko daviklio, kas yra smagu prie grindinio šildymo. Bet jei
parinktas per galingas katilas, blogai veikia esant šiltam orui - dažnai
įsijunginėja-išsijunginėja ir dujos į "orą". Tuomet reikia protingo
termostato. O tokiu atveju dar mažiau aišku kam tada reikia 200 serijos.
Ypač, kai jau ir 100-inis gali būti valdomas tiek termostato su rele,
tiek per opentherm.

100-ių katilų yra nuo 6,5 iki 35 kW. 200-ių yra ir galingesnių, nors
mano galva ir 24 kW UK klimate turėtų pakakt per akis. Bet dėl galios
jau tik nuomonė, darykite skaičiavimus.

Sig.