Tema: Re: Vamzdziai karkasiniam name
Autorius: Kabal
Data: 2019-02-28 15:42:47
galetum siaubo filmamas scenarijus rasyti.
O boileris turetu buti pakabintas virs vonios ar salia vonios tokiam
scenarijuj? Ir jauciu, boileris irgi neapvalus, kad lengviau butu
uzsikabinti? :)

"fenix"  parašė naujienų news:q58m24$np1$1@trimpas.omnitel.net...

2019.02.27 22:28, Gosha rašė:
> blin nu fantazija pas jus verda...
> autorius nesakė kad kabins
> bet
> jei jau tokie fantaziti, tai pasakysiu:
> pas mane ir boileris ir dušas ant viengubo gipso kabo.
> ir visiškai puikiai. Nukris papūtus? ne. Palaimino net mano ypač atsargi
> žmonelė. Kaip pakabinta? na... pats sugalvok
> Visa Amerika ant viengubo gipso pastatyta. Tik nereikia pasakų iš RU
> televizijos apie kvailą Ameriką...  Nėra jie kvaili.

nori avarinio svenarijaus? paslysi vonioje, uzsikabinsi uz boilerio
noredamas lygsvara islaikyt ir leksi su visais rakandais. pasikeciau kad
saugu, jeigu kokius 2-3 kartus padidintu svoriu ismegintum ar taip pat
stabiliai laiko.