Tema: Re: Vamzdziai karkasiniam name
Autorius: Gosha
Data: 2019-02-28 00:43:18
Ar autorius kur nors rašė apie 30KG kabinamus daiktus?
Na fantazieriai....
Kaip ir lietuviai... stato vaikams ir anūkams, taip ir namai
projektuojami 25-baliams žemės drebėjimams.
Taip.. 'mano namai mano tvirtovė'...

Mano boileris beje 120 Kg sveria. Taip, siena - vieno gipso. Net
plytelių ten nėra. Dabar nemiegok naktį, kaip galvodamas kaip ten
pakabinta ;)
Protingai reikia daryti o ne medžiagas ir darbą švaistant.