Tema: Re: Vamzdziai karkasiniam name
Autorius: shadow
Data: 2019-02-27 15:47:36
Ir vel...prasideda...
Blem blem, man aisku neidomi tokiu 'zinovu' nuomone ir diskutuot
 daugiau nesiruosiu. Bet siaip, sau, atsakykit ponas i
 elementariausius klausimus bei pasilaikykite savo ironija kazkur
 giliau:
Jei yra vamzdziai, reiskia bus ir maisytuvas su duso laikikliu,
 tikriausiai kazkokia kabina, durys ar sienele, galbut salia dar
 kriaukle, veidrodis, spintele...
Tai tose vietose prideti pagaliuku?! Bus paprasciau? Sukti be
 nieko per ta tarpa kol pasieksi plokste ir taip palikt kabet ant
 varztu arba ilauzti gipsa-bus tvirciau?!
Susinervyjau, einu vartot uspakajonsu...

--
shadow