Tema: Re: Zoliapjove
Autorius: Zaba
Data: 2019-02-28 15:37:59
Tos GTM Germany, bent is nuotrauku silpni ratukai ir rankena ir ju
tvirtinimas pasirode, labai jau skystai atrodo...
O taip pasakysiu gamintojas yra visiskai dzin. Tarkim senukuose pardavineja
Alpina produkcija, kainos geresnes kai akcija nei Stiga, nors Alpina yra
Stigos klonas viskas nuo ju tinka ir viskas tas pats. Tarkim Alpina AL3 51
SBQ su geru 190 kubiku senesniu 675ex varikliu, naujesni 675ex yra 160
kubiku man kazkokie kastratai...