Tema: Re: Zoliapjove
Autorius: Salas
Data: 2019-02-28 14:12:59
Trimeri turiu. Su juo pjoviau 5 metai, atvirai sakant uzsiknisau iki
negalejimo. Plotai dideli. Pjaudavau apie 30a, bet su zoliapjove manau
bus galima pjauti didesni plota .   Buvo praeita vasara kolega atsivezes
Jonsered savaeige zoliapjove 56cm, 190 varikliu pabandymui. Palygines
pjovimo greiti, supratau kad man butinai reikia zoliapjoves :)