Tema: Re: Zoliapjove
Autorius: DJ
Data: 2019-02-28 11:58:06
Na Stiga bent jau žinomas brandas, kas tas GTM GERMANY?
Stiga nėra kažkoks high-endas.

As rinkčiausi Stiga kad ir siauresnę , nei platesnį kažkokį GTM GERMANY.
Stigos ir kaina mažesnė, tai ir vagystės atveju nuostolis mažesnis :)

Jei pas jus ten pieva, o ne veja sodyboj - reik trimerio, ne
vejapjoves-žoliapjoves.

Aš neįkalbinėju, tik dėstau savo argumentus.

DJ