Tema: Re: Balkonu renovacija
Autorius: Edo
Data: 2019-01-30 09:59:50
Metai iki euro ivedimo paklausiau vieno privatininko, kiek kainuotu aptrupejusio betoninio krasciuko nulyginimas, apskardinimas, pabetonavimas is naujo ir galbut balkono tureklo pakeitimo biudzetinis variantas. Tai cia puse renovacijos, nes nebuvo siltinimo. 5500 Lt/1600 eur paskaiciavo. Tai jei normaliai balkonai sutvarkyti su grindu danga nauja (ne plikas betonas kaip mano atveju) ir visokiais tinkavimais 3000 eur su medziagom skamba puse velnio.

E.

--
Free News Reader
http://put.hk