Tema: Re: Balkonu renovacija
Autorius: Salas
Data: 2019-01-25 08:10:53
Motoroleris ne mano. Darbus organizavo bendrijos pirmininke, is pradziu
apskritai jokiu dokumentu nesugebejo pateikt, tik po atsisakymo moket,
kol nebus samatos po keliu men atsirado sitas popierius. Kyla itarimai,
kad kaskokias makles prasuko.
Ir kaip ten yra su balkonais, kaskur berods buvo teismo isaiskinimas,
kad tai bendra pastato konstrukcija, ir uz ju remonta turi moketi visi
gyventojai ?