Tema: Re:Suvirinimo aparatas
Autorius: vedarinis
Data: 2018-12-21 11:18:53
Prie to paties - reik nebrangaus nediduko kempo plonom skardytem,
 manau, realiu 100-130A per akis butu, bet musuose tokiu galingumu
 yra tik visiskas kitaickas fufelis savisaugei vielai. Noreciau
 maza balioniuka pasijungt. Yra kas nors isbandyto tokio pobudzio
 vietinej rinkoj?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/