Tema: Re: Suvirinimo aparatas
Autorius: xsas
Data: 2018-12-14 10:12:59
2018-12-14 09:47, Resolut rašė:
> Turimas kazkoks  rusiškas trantas , kintamos srovės, kurio galinėje
> sienelėje yra pakrovėjas akumuliatoriams (!) nedžiugina. Slabnas, limpa
> elektrodai, sunkiai prognozuojamas rezultatas.
> Kokį rekomenduotumėt naudoti buityje negausiems darbeliams- šian bei ten
> prikabinti, nedidele konstrukcija suresti, pataisoms. Nebus naudojamas
> nei autoremontui, nei rimtom statybom- kad būtų po ranka ir nereiktų del
> smulkmenų ieškot suvirintojo . Tinka ir naudotas, vienfazis, nesunkus.
> Daugiau  - esu visai žalias tuose reikaluose . iki 150 eur. Jei jau
> [...]

Labas,

turiu "prie ūkio" tokį:

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/inverteriniai-suvirinimo-aparatai-boxer-mma-300-26167809.html

Aš kaip "peckelis" dar nesugebėjau jo sudeginti... :)
Nors prievartavau belekaip..
Kolega- profesionalus suvirintojas bandė su juo dirbti- sakė kaip už
tokią kainą super..

P.S. nuorodą pirmą pasitaikiusią iš skelbiu įmečiau..

Pats pirkau irgi iš kažkokio skelbiu skelbimo- Kaune yra firmelė kuri
davė šiam aparatui garantiją ir mane užtikrino , kad jis dar yra
"remontuojamas".. Tipo kiti kiniečiai dažnau būna remontui
nepasiduodantys :) Firmelės vizitkę pamečiau.. Bet randasi ji kažkur
visai šalia kauno ermitažo...

P.P.S. nesusižavėk pigiais šalmais-chameleonais... Bent jau aš tai
nudegiau- reguliavosi užtemeimas kaip jam patikdavo o ne man..
Todėl nusipirkau Esab šalmą- nu man tai feraris.. Akys vigi vienos pas
žmogų...