Tema: Re: Suvirinimo aparatas
Autorius: mirkt
Data: 2018-12-14 10:44:45
Teko su tokiu „Boxer“ virinti šią vasarą, tai panašu kad ten kiniški
300A :) Kad normaliai virinti 3.2 elektrodais teko ant jo ~190A
nustatyt.. Ką žinau :) Na, ir laidai su kompanija tikrai žemiau
plintuso.. Bet šiaip virina normaliai..

Kiek skaičiaus internetuos, normalesnis kinietis yra „Jasic“.. Gal kas
pakomentuos apie juos..

Skydelį turiu vieną pigiausių, kažkokį „Bass Polska“:
https://www.mastercity.lt/suvirinimo-skydelis-su-autuzsitamsinimu
Naudoju gal tris metus, man tinka/patinka.. Ir uošviukui nupirkau..
Užtemsta/prašviesėja kaip ir turi, akių po virinimo neperšti..