Tema: Re: buitines technikos
Autorius: shadow
Data: 2018-12-07 12:43:41
Del stalvirsio maziausia beda, net jei ir medis/laminatas.
 Teisingai darant virs indaploves jis turi but apsaugotas (al
 folija/plast juosta...) O stai salia esancios spinteles, tiksliau
 ju pagrindai is pigiu ploksciu 'ispursta' per kelis metus.

Oi, kiek kartu yra teke sprest tas problemas, ypac su seno modelio
 ikejom... Todel dabar tokiu indaploviu jau niekas nebenori.

Na nzn, nebent statysi nuosaliau :)

--
shadow