Tema: Re: buitines technikos
Autorius: qwerty
Data: 2018-12-06 14:55:23
Jau jaučiu skalbinių kvapą atėjus kelios valandos po skalbimo :)

"xc"  wrote in message news:pub4ct$s40$1@trimpas.omnitel.net...

Nu.

O koks skirtumas, kad ten nueisi minutę ar kelias valandos po programos
pabaigos? Čia nebent pramoniniu mąstu eksploatuojant privalumas, kad be
pertraukų gamybos priemonę (skalbiankę) naudoti gali ir per dieną 10+
skalbimų padaryti.