Tema: Re: REQ: buitines technikos
Autorius: johnas
Data: 2018-12-06 22:13:10
Šitas šaldytuvas truputį kitoks, dviduris, su Ice Maker. Pažįstamų
aplinkoj turi analogišką dvidurį senesnio modelio, keli metai. Viskas su
juo labai gerai, gali vandens atsigert, ledukų prisipilt,
šaldytuvo/šaldiklio funkciją puikiai atlieka. Aš irgi pradžioj pamačiau
pas tuos pažįstamus Samsungą - galvojau bus pzdc. Na bet dirba jau keli
metai be problemų. Tada pasiskaičiau atsiliepimus apie Samsung
šaldytuvus, lyginau su LG (nes jie irgi gamina tokius dvidurius). Tai va
radau, pvz. Samsung šaldytuvai labai populiarūs Indijoj, kur klimatas
gerokai šiltesnis. Ten burzgimas nesvarbu, o aparatas dirba patikimai.
Su LG Indijoj kol kas nedraugauja, bet šitas gamintojas bando ten
plėstis ir gerokai patobulėjo. Dėl triukšmo - nieko negirdėjau būdamas
šalia dvidurio Samsung šaldytuvo. Miegojau šalia jo (blaivas) - jokio
diskomforto. Šiaip aš pats nemyliu Samsungo, bet būtent šitoj srity jis
atrodo pažengęs.