Tema: Re: Zemauges obelys/tresnes?
Autorius: Vds
Data: 2018-08-18 00:50:09
Iš diskusijos matau, kodėl medelynuose negalima nusipirkti normalių
vaismedžių. Visi tik ir turi žemaūges, geriausiu atveju vidutinio
augumo. Aš kai ieškojau aukštaūgės niekas neturėjo pasiūlyti, teko
pačiam skiepintis į laukinę.
Jei žinai kokio aukščio reikia, gali rinktis pagal poskiepį. Aišku
priklauso nuo veislės, bet orientuotis gali pagal paveikslėlį nuorodoje.
Beje, su žemaūgėm daug vargo, su žoliapjove po ja nepaeisi, šakas, kad
neišlūžtų ramstysi. Geriau viena normali ir priskiepini skirtingų
veislių į šakas kiek ir kokių nori.