Tema: Re: Zemauges obelys/tresnes?
Autorius: For example John Smith
Data: 2018-08-14 16:01:30
Tikrina dabar tas muges, tai pardavėjai net palieka ilgesnes nukarpytas
šakas, kad tikrintoja turėtų iš ko atsikirpti mėginį.
Medis turį būti su pasu.
Pradėk nuo klausimo ką parduodat, o ne ko man reikia.
Reikia žiūrėt ar perpardavinėtojai šaknų nenudžiovino vežiodami.
Nepirk plastikiniuose juoduose maišuose-vazonuose, nes į juos susodina
neparduotus, vežiotus, kai atsiveži tokį, vėl viskas nubyra nuo šaknų,
sunkiai prigyja, pirmus metus skursta.