Tema: Re: Zemauges obelys/tresnes?
Autorius: Vytenis P.
Data: 2018-08-14 14:12:43
Prie Vilniaus žinojau tik Avižienių medelyną, bet yra ir Pagiriuose
http://www.kazlauskumedelynas.lt/kontaktai/ Su šitu gali susisiekt ir
susirašyt, prieš važiuojant. O ir patikimiau atrodo, negu pirkt iš turgaus
ar per visokias muges. Suveikia "aš žinau, kur tu gyveni" dėsnis :)
be to - pasikeisk pašto kodavimą. Jei labai susirašinėji su užsieniais,
į UTF-8