Tema: Re: Butas nuomai Elektr?nuose - verta investuoti?
Autorius: svyt
Data: 2018-08-17 15:56:15
Dabar stogo remontas bendrasavininku problema, tai 5 aukstas
 minusu nebeturi. 1 ne visi nori, nors as kaip uzaugau 1 aukste,
 visai nebrokinciau, pusiau kotedzas gaunasi, be problemu
 prailgintuva pro langa ismest, gaisro atveju issokti o ir nieko
 neuzpilsi. Ir i kiema su daiktais (akumu) iseit paprasta.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/