Tema: Re: Butas nuomai Elektrėnuose - verta investuoti?
Autorius: Audrius
Data: 2018-08-12 10:31:42
Dabar pirkti neverta, nes kaina arti piko, o ir nezinioje esantys emygeriai
is UK savo kruvinus megina imerkt prisimintoje Tevyneje.
Kiek kalbejau su NT ir draudimo darbuotojais Elektrenuose - aktyviai
dairomasi jau ne vien butu, bet ir namu nuomai.
I savo sena sukiuzusia sodyba buvau numojes ranka, bet jau mastau padaryt
butina rekonstrukcija iki tokio lygio, kad zmones galetu apsigyventi, ir
paleist nuomai.
Taip kad, jei galvoji idet i NT Elektrenuose, gali dairytis ir i namus,
sodybas, ne vien i butus.