Tema: Re: Butas nuomai Elektrenuose - verta investuoti?
Autorius: Nioka
Data: 2018-08-13 11:31:47
Del skonio nesigincijama...:)
Man Elektrenai grazus miestas. Kiek zinau jis pastatytas ne "bet kaip", o
pagal kvalifikuotu architektu projekta. Gal but Elektrenai nera tokie grazus
kaip Sankt Peterburgas, Jekaterinburgas, Kazane, Tiumene... Bet tikrai
grazesnis uz kai kurias Perkunkiemio (Vilniuje)
vietas, kur gatveje neprasilenkia du auto, o daugiaauksciau taip arti vienas
kito, kad kiemo nebera.