Tema: Re: Dujų įvedimas - gerbūvio atstatymas
Autorius: DK
Data: 2018-08-06 11:02:24
Didelė bėda, kad niekas jo tiesiai šviesiai nepasiunčia, ir neprimena,
jog jis čia ne vienas gyvena.
O atsakant į temą, tai ijo, ESO teoriškai atstato viską į vietą (mums
elektrą požeminę vedė), bet tai tiktai taip teoriškai, kad net
diskutuoti nesinori.
Jei iki projekto neturėjot priešų, tai po projekto bus tikrai.
Su kuo ir sveikinu.