Tema: Re: Duju ivedimas - gerbuvio atstatymas
Autorius: Nioka
Data: 2018-08-06 00:43:10
kai man vede, pries metus, turejo pasijungti prie dujotekio po kaimynu
ivaziavimu, isdetu trinkelemis per valstybes zeme. Viska sutvarke taip gerai
kiek imanoma. Pries dedant atgal trinkeles sutrombavo zeme su technika,
sudejo ten visus sluoksnius po trinkelem kaip priklauso. Dabar nesimato nei
zymes, kol kas niekas neidubo, nors par ta vieta vazinejama automobiliu.