Tema: Re: Dujų įvedimas - gerbūvio atstatymas
Autorius: booraz
Data: 2018-08-03 09:45:47
Pas mane gatveje tai as paskutinis ir kaimynas vedemes (dviese is 20
namu gal), tai po 650 sumokejom ESO, nors iki musu trasa dar apie 100 m.
nuo kitos gatves. Sistema gera, velesniems prisijungimas nekainuos
pigiau, o gal net ir brangiau. Trasa visoje gatveje jau yra.

Kur buvo asfaltas, tai praejo kurmiu, kas koki 20 metru pasidare skyle,
kur zvyrkelis tai kase griovi.

Beje tu skyliu ant asfalto neuzlygino asfaltu, o uzpyle tiesiog zvyru ar
dar kazkuo. Bet gal del to, kad tas asfaltas nera itrauktas oficialiai i
savivaldybes infrastruktura, pasiklotas privaciai pries daug metu.

--
booraz