Tema: Re: Kada taip Lietuvoj bus?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-08-03 16:07:35
On Fri, 03 Aug 2018 08:00:08 +0300, Rodiklis wrote:

> Na ne vos.
> Manau seselis (+korupcija) ant lt yra taip 20-30%  riboje nuo bvp. Labai
> daug

Seselis Lietuvoje iskaiciuotas i BVP. Todel Lietuvos ir Estijos BVP
vienodi, o kvalifikuoto zmogaus atlyginimai  skiriasi daugiau !!! kaip 2
kartus.

"Sąžiningai mokesčius mokantis mechanikas: suskaičiavau, kiek sumoku
valstybei"
delfi.lt/verslas/verslas/saziningai-mokescius-mokantis-mechanikas-
suskaiciavau-kiek-sumoku-valstybei.d?id=65074889
Lietuvoje skaičiuojant BVP įtraukiama ir dalis šešėlinio verslo.
-
BET JUK TAI STATISTIKOS FALSIFIKAVIMAS

Ir tas kirtumas sparciai dideja

"Baltijos šalių augimą žemyn tempia Lietuva"
delfi.lt/verslas/verslas/baltijos-saliu-augima-zemyn-tempia-lietuva.d?
id=76414899
Lietuvos BVP šiemet turėtų augti 3,7 proc., Latvijos BVP šiemet augs 4,5
proc., Estijos ekonomika šiemet padidės 4,1 proc.
-
Siuo metu atlyginimai, pensijos, sveikatos apsauga, svietimas... skiriasi
apie 2 kartus. Ir skiryumas dieja

"Valstybės skola kiekvieno lietuvio pečius slegia 378, esto - mažiau nei
23 eurais"
verslas.delfi.lt/business/valstybes-skola-kiekvieno-lietuvio-pecius-
slegia-378-esto-maziau-nei-23-eurais.d?id=58047590
-
Estai kuria valstybe, o lietuviai ekonomika.

ONA 2013-06-19 14:37
Neseniai marinau ukininka is Zemaitijos rajono. taip pat onkologija.
sukresta buvau, kai isgirdau, kaip nakti tas zmogus verke. klausiu''gal
skauda ar kas kitas yra? sako''ne- kad jus zinotumet kaip as noriu savo
namuose mirti,noriu paskutini karta savo sodyba pamatyti, savo suniuka
paglostyti... as ryte pati paskambinau seimai, papasakojau viska. man
atsake, kad nera ko cia issigalvoti, pavararis, jie turi daug darbo, daug
triuso prie gyvuliu o jam ligonineje yra labai gerai . as pasibaisejau
reiskia karve ar kiaule yra vertinama labiau man buvo taip baisu, slykstu
tiesiog.
-
Uzsiaugino ukininkas ekonomistus tai ir dvesia kaip suo. Nematau
priezasciu gaileti.

"Tyrimas patvirtino: atotrūkis nuo Estijos jau nebejuokingas"
delfi.lt/verslas/verslas/tyrimas-patvirtino-atotrukis-nuo-estijos-jau-
nebejuokingas.d?id=76423457
Lietuvoje vidutinis atlyginimas buvo 645 eurai, Estijoje  1001 euras „į
rankas“.

To A, 2011 12 25 22:03
As tarnavau tarybinej kariuomenej su estais. Tai tame kariniame dalinyje
beveik visi lietuviai buvo serzantai , o estai - eiliniai. As pats buvau
serzantas ir tuos estus vaikiau nuosirdziai , su asmeniniu pasitenkinimu.
Nes sitie gudruciai "kurat raisai" tik apsimesdavo letais ir kvailais ,
is tikruju jie yra labai gudrus ir savanaudziai. Kol ju nepradesi vaikyti
jie , kaip CENZURUOJAMA , primetines is saves invalidus.
-
Didziuojies, kad tarnavai okupantui?