Tema: Re: Kada taip Lietuvoj bus?
Autorius: Gosha
Data: 2018-08-02 18:53:42
Įprastos miesto legendos apie 'supuvusią korumpuotą biurokratų Lietuvą'...
Biurokratai eikvoja gal tik kelis % Lietuvos BVP ir jie dirba naudingą
darbą. Parodykit valstybę be biurokratų - tai mirusi valstybė. Arba koks
Monakas?
Korupcija BVP įtakoja gal vos daugiau bent ne 50% kaip mano dauguma.
Klaidinga nuomonę apie korupciją valstybei ie žmonėms kainuoja kur kas
daugiau. Praktiškas pavyzdys:
Aš tikiu kad vagių nėra. Todėl namą saugau tik paprasta GSM video
signalizacija. Net tvoros nėra. Kaimynai TIKI kad aplink vien vagys ir
investavo padorias sumas į apsaugą, tvoras, šunis ir apsaugos firmutes.
Gal visgi nėra taip blogai kaip kalba bobutės?

On 2018.08.02 09:45, Vytenis P. wrote:
> Jiems pasisekė su kaimynais? Ar mums nepasisekė su valdymu?
> Tingiu ieškoti, bet garantuoju, kad vienam gyventojui pas juos tenka
> žymiai mažiau "darmajedų" valdininkų, o korupcijos atvejai netgi
> būna teisingai įvertinti teisėsaugos. Ai, tingiu vardint mūsų "gerovės
> perlus" - visi juos puikiai žino

>>> verslas.delfi.lt/business/valstybes-skola-kiekvieno-lietuvio-pecius-