Tema: Re: oras-vanduo
Autorius: fenix
Data: 2018-08-02 12:44:47
2018.08.02 10:48, rr rašė:

> Ne mano kaimynai, tai nežinau, bet apie karą su jais kažkaip kalbos
> neikart nebuvo, todėl manau viskas ok :)

salia keli kaimynai, kurie kk kurena, tai pas dauguma normaliai, bet pas
1 dumai tamsiai rudi, tirsti, sunkus ir troskus, net pagalvojau, kad
durpem varo, pas kita juosvoki, bet ne taip ziauriai. tai pas ta kita
sia vasara buvo pastebetas angliu krovimo procesas... to rudai varancio
nemaciau, itariu arba nemoka/nenori peciaus reguliuot arba bileka degina