Tema: Re: Q: oras-vanduo
Autorius: ravikas
Data: 2018-07-28 09:35:55
On 2018-07-27 10:47 PM, tranzoo wrote:

> be grindinio sildymo - tegu iskart elektrinius radiatorius montuoja. yra
> labai nasiu.

nu kodėl taip? Senas namukas tai radiatoriai tikėtina bus dideli, ŠS
atveju gi galės šildyti juos 30 laipsnių kiaurą parą, kai KKK šildai
turbūt max puse paros, bet ant 60-70. Aš tai gal pasilikčiau KKK tam
atvejui kai šala smarkiau. Arba dar variantas statytis multisplit
kondicionierių ir šildytis juo.