Tema: Re: Q: oras-vanduo
Autorius: Vaikis
Data: 2018-07-30 11:25:15
Signalizacija <signalizacija.master@gmail.com> Wrote in message:
> Kiek galima rasyt. Pnasonikas ir tik panasonikas

Sudas tas tavo panasonicas, turiu ir naudoju. Atitirpinimui
 naudoja tena net rudeni, nes gryztamo termofikatas mazesnis uz
 27C. O mano gryztamas rudeni 21C, A+ troba. Netinkamas jis
 siltiems namams, nebent kiaurom trobom kur reikia padavineti 35C
 termofikata. Pultelio funkcija kaip termostato niekam tikusi, nes
 perdidele histerize. As jau ir Europos Panasonico supporta ant 3
 raidziu pasiunciau.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/