Tema: Re: Q: planavimo irankiai
Autorius: Deivis
Data: 2018-07-21 22:38:54
Man ta pati problema buvo. Žiūrėjau visokias snaik,archiloop ir t.t.
Gaidys. Mano siųlomas produktas padaro tai, ką rodo reklamose wavin ir
panašiai. ir paišayti gali automatu arba rankomis.

Tai dariau (bet dar tik ant popieriaus) su Tece pritaikytu
projejektavimo įrankiu.
Žinau kad dar yra Wavin ir atrodo upanor. Čia iš tokių einamų pozicijų.

Mano siųlomas produktas padaro tai, ką rodo reklamose wavin ir panašiai.
ir paišayti gali automatu arba rankomis.

kodėl dariau: nes norėjau pažaisti su kolektoriaus, kilpom ir t.t. Taip
pvz. nuo 16 kilpų perėjau iki 12. Vamzdžiu gali 1700 m dėti, o gali 700
m. Ir vienu ir kitu atveju bus šilta, bet aš pats turiu priimti
sprendimą ar noriu 5 laipsniais žemesnį termofikatą turėti, bet daug
vamzdžio pakloti. Mokymosi kelias toks nelengvas. Iš pirmo karto kai
padariau, tai nesamones rodė. Taip ir neradau ką pridirbau. Tada
virtualkės neturėjau ir failų kopijų nedariau, tai visus 3 failus
suknisau. Gavau iš naujo pradėti.

programos reklama čia
http://www.instalsoft.com/lt/download-lt/lessons-lt/lt-instalsystem-lt.html.
Ten galima pasimalus ir kitus tiekėjus susirasti.
Programą gauti ne problema. Problema su jos aktyvacija. Demo kodai kai
ieškojau (2018 žiema) buvo pasenę (jau nebegaliojo man sumprantuomuose
LT/RU/EN googlei pasiekamuose saituose)
Normalios negausi jei neturi pažystamų.

Dabar ją suinstalinęs į virtualkę ir atsukęs laiką  kažkur į 2015 metus.
Veikia gerai.
BET demo apribojimai:
1. Nespausdina, bet juk gali printscreenus pasidaryti
2. gali tik 3 projektus turėti. Bet juk galima snapšotus nusiimti arba
zipus failų daryti.
3. Bent jau softo tiekėjas rašo, kad kiti negalės tavo failo pažiūrėti.
Reiks iš naujo perdaryti. ta prasme iš demo nepadarysi normalaus.
4. neatsimenu, bet po kažkeik laiko nebeveiks (90 ar 180 dienų).
Virtualkę atstatai ir laiką atsukai ir viskas.

PS buvo pasibeigęs tas trialas tik seniau ant wavin ar tos pačios tece,
nebeatsimenu. Tai papračius pas vamzdžio gamintoją ir pridėjus metamą
aktyvacijos kodo užklausimą gavau pratęsimą. Tai gal ne tokia ir
paslaptis tas aktyvavaimo kodas demoversijai. Bet pastėjau, kad naujų
kodų intike nebeskelbia.

PSS gerybės (gerai kad aš kaupikas)

Atsisiųsti čia:
http://download.instalsoft.com/public/official/TECE_DE/TCBLT/trial/IS/

Aktyvavimo kodai:
InstalHeat&Energy: AD-TCBLT 7HXPT-1YP21-84RKF-D5F89-9FED6-11

InstalSan: DD-TCBLT CTRSP-5TA3D-C4S2Y-7KDES-BP9XV-11