Tema: Re: planavimo irankiai
Autorius: Nioka
Data: 2018-07-20 18:53:55
Specialus vamzdelis šildomoms grindims yra 17mm diametro, tačiau man labiau
priimtinas 18mm daugiasluoksnis, dėl didesnio šilumos atidavimo paviršiaus
ir mažesnio pasipriešinimo (lengviau siurbliui). Vamzdžio tankis, mano
nuomone, geriau kas 15cm, o ne kas 20cm dėl tolygesnio šildymo, bet tai
priklauso nuo to, kokį naudosi armatūrinį tinklelį: 15x15cm ar 20x20cm.
Į vieną kontūrą rekomenduojama ne daugiau 100m vamzdžio (dėl kabelio nežinau
:). Pas mane 26kv.m ir 30kv.m patalpose po du kontūrus. Išeiga vidutiniškai
~6m/kv.m.
Kiek ir kokių kontūrų kiekvienai patalpai turi spręsti tu. Pasižiūrėk tą
info, kur įmečiau aukščiau nuorodą, ir suprasi, kad santechnikai toli gražu
ne visada išvynios tau tą gr. šild. taip kaip reikėtų. Kad suprojektuot
grind. šildymą reikia atsižvelgti į gretimas patalpas, langų išsidėstymą,
vidaus/lauko sienas.