Tema: Re: planavimo irankiai
Autorius: qwerty
Data: 2018-07-19 17:26:11
Tiksliai nepamenu,  etapais mokejau ir nesusumuosiu. Nebent
 pasiulyma galiu pasikelt, ten bent kainos uz vnt bus.  O
 berniukas paeme visa suma jau po darbu,  tai man isimine.  Dar
 isgirdes suma pagalvojau gerai kad nesidulkinau ir kitur nagus
 pakasiau :) Ypac be patirties ir atitinkamu irankiu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/