Tema: Re: Kanalizacijos talpos turis
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-06-23 17:09:20
Manau, kad reikia tureti 2 kanalizacijas. Fekala, virtuve, indaplove,
skalbianke... reikia surinkti, o vonia, dusa, praustuva laistyti pievele,
nes, kaip essas, tvirtina, ten yra tik organika. Man gi tos organikos,
matomai, toks mizeris, kad jos galetu butin10 kartu daugiau, kad bent jau
pasijaustu kaip trasa.