Tema: Re: Kanalizacijos talpos turis
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-20 15:23:41
Nea, dar tas amžius kur nelabai gamina. Labiausiai pasijautė kai žmona
pradėjo visą dieną namie sėdėt.

"Saulius74901"  wrote in message news:pgdgrh$m4o$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane irgi galvojau, kad molis, kol visai atstiktinai atradom smėlio
kalnelį po moliu.
Ten ir nugulė inflitracijos šulinys su lauku.
Mažasis jaučiu "prigamina" tikrai daugiau nei trečdalį nuotekų.