Tema: Re: aqara
Autorius: marijonas
Data: 2018-06-21 14:44:03
"Ram" <oo@oo.com> Wrote in message:
>  Dėkingas už patarimus ,žaisiu vakare .Išlindę dar ,galbūt
> ,susieti keistumai - perjungus regioną į kitaicus ,MiHome nemato
> paspirtuko .Galbūt reikia pririšti naujai ,nebandžiau .Dar
> -planšetė Samsung ,berods 6 androidas aplamai nepriima MiHome ...
> Rankų perdaiginimui fronto pakankamai :)

> --

Nu ten yra niuansu, nes dauguma tu xiaomio devaisu skirti kinijos
 rinkai. Pas mane trys skirtingos xiaomi kameros ir visos valdosi
 skirtingai:
Viena jungiasi tik per mihome
Kita tik per yihome
Trecia isvis tik nulauzus ir tik per rtsp.
Tai jei tas paspirtukas europai skirtas tai is kinisko mihome gali
 ir nesimatyti.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/