Tema: Re: aqara
Autorius: Bronco
Data: 2018-06-07 18:39:15
On 2018-06-07 16:43, Ram wrote:
> 	Sveiki ,
> nepamenu ,berods, Bronco su kazkuo diskutavo apie Xiaomo Aqara
> naudojimą.Užsisakiau kamera su habbu .Iš Kitų patirties norėtusi
> ,kuo tikslinga komplektuoti toliau .

O tai gateway 2 turi? Nes nuo jo reikia pradėti komplektavimą. Aqara cam
gateway edition papildo sistemą web kamera su papildomu šliuzu, todėl
taip galima optimaliau plėsti sistemą ir tolygiau paskirstyti zigbee
ryšio lauką. T.y. aqara cam gateway dažnai yra racionalus pirkinys
vietoj antro gateway 2, o ne kaip standalone gateway sprendimas.
Paaiškinsiu kodėl:

1. gateway 2 jautresnis už kamerą ir iš toliau mato sensorius;

2. turi galingesnę garso signalizaciją (realiai kaukia taip, jog katinas
bėga slėptis :));

3. papildomai gali signalizuoti šviesomis ar šiaip atlikti dekoratyvinę
pašvietimo funkciją (pvz. pas mane namie kol neįjungta signalizacija,
tai pradėjus kam nors slankioti tam tikrų body sensorių zonoje, man
gateway 2 pradeda šviesti nustatytos spalvos šviesa ir aš būnu
informuotas, jog kažkas įdomaus vyksta greta :)

4. turi interneto radiją ir groja per savo garsiakalbį, todėl galima
nuotoliniu būdu sukurti įspūdį, jog namie kažkas yra ir klauso muzikos.

5. kažkur internete mačiau sąrašą įrenginių, kuriuos palaiko aqara ca
gateway, tai jis buvo gerokai mažesnis, nei xiaomi turi smarhome
įrenginių. Turiu įtarimą, jog aqara cam nėra pilnavertis gateway, bet
dėl šito punkto 100% negarantuoju, reik guglint.

O dėl klausimo "kuo tikslinga komplektuoti toliau" man iškart kyla kitas
klausimas - o tai ko reikia? Nes komplektuoti reikia tik tuo, kuo tau
reikia, o ne kitiems. Pvz. gal tu dujų namie neturi, tai tau dujų
nuotėkio daviklio tikrai nereikės :)

p.s. aqara cam gateway užvakar nupirkau, nes man reikia kiek sustiprinti
signalo priėmimą iš lauko vienoje vietoje, kartais pora daviklių nueina
į offline, o kamera sistemoje irgi nepamaišys. Galėsiu papasakoti
įspūdžius už kokio mėnesio.