Tema: Re: skalbianke - el nuotekis
Autorius: Evaldas
Data: 2018-06-15 17:52:15
Aš tos kaimynės vietoje būčiau pasiuntęs nx. Vamzdynai (tame tarpe ir dujų)
privalo būti įžeminti. Tada nekrėstų.
O šiaip tai absoliuti dauguma elektros prietaisų taip elgiasi kaip čia
aprašyta. Net ir nesugedę. Esmė, kad tie prietaisai sukurti veikti kai yra
įrengtas įžeminimas rozetėje. Techninių smulkmenų nepasakosiu, nes matau čia
dauguma botanikai, bet yra taip kaip parašiau. Turi būti įžeminimas.

"vaidotas p"  wrote in message news:pg04ce$kj0$1@trimpas.omnitel.net...

gera ideja kaip priciupt priezasti. dekui :)