Tema: Re: skalbianke - el nuotekis
Autorius: Sail
Data: 2018-06-15 10:21:11
Jungiant skalbianke, kartais korpusas budavo jungiamas su nuliniu laidu
(vietoj izeminimo)

Taip pat esu mates, kai skydinej dabartiniai elektrikai ima ir nuli
paleidzia per saugiklius, o faze tiesiai (sukeicia vietom). Ir ant skydines
uzklijuoja lipduka "patikrinta data XX.XX.XX"

Tokiu budu korpusas lieka pajuntas i faze.

Skamba absurdiskai, bet vienam bute buvo toks variantas.