Tema: Re: Santechniniai klausimai
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-06-14 08:50:14
teoriškai leidžia tik į vidų, o praktiškai smirda :)  Pas mane padarytas
alsuoklis antrame aukšte sandėliuke. Na 4-5 metai nieko nesijautė, o
šiemet pradėjo truputi jaustis kanalizacinis kvapas. Ir ką žinau kodėl,
pabandžiau aš jį išardyti, nu nieko ten nėra, elementarus daiktas, nei
kam užsikimšti, nei nieko, bet smirda. Taigi aš balsuoju už klasiką -
alsuoklis į stogą.