Tema: Re: Santechniniai klausimai
Autorius: Kęstutis
Data: 2018-06-13 12:24:04
Esu prisiklausęs, kad alsuokliai užsikerta ar per laiką užsikemša, todėl
noriu turėti priėjimą patikrinti / pakeisti. Tačiau šiek tiek dvejoju
dėl to, kad tai yra virtuvė (sąlytis su maistu, nesinorėtų
nepageidaujamų kvapų).  Gal sprendimas kanalizaciją palikti šachtoje
pravirą (šachta stoge uždengta), o rūsyje padaryti oro padavimo į šachtą
angą, kad nesusidarytų vakuumas.