Tema: Re: terasa ir dar karta terasa
Autorius: Bomanz
Data: 2018-05-24 10:26:15
Gal nuo klijų priklauso. Prieš 10 metų lauke plytelių klijus vietoje glaisto
panaudojau. Vis dar laikosi.

Kažkaip žiūrėdamas į atšokusias laiptų plyteles atkreipiu dėmesį, kad per
plytelės vidurį būna kleckas kljių, o kraštuose po 1-2 centimetrus kabo ore.
Kažkurių klijų instrukcijoje skaičiau - lauke padengimas klijais turi būti > 85%.