Tema: Re: terasa ir dar karta terasa
Autorius: xc
Data: 2018-05-23 20:13:24
Priklauso nuo betono. Pas mane name perdanga monolitinė, betonas iš
mazgo, kol statė antrą aukštą, gavo lietaus. Antrame aukšte ant grindų
~5 cm vandens, apačioje sausa, viskas per lauko sienas nutekėdavo. Tėvas
prieš ~40 metų sode baseiną išbetonavo pagal savo paniatkes (KTU statybą
po karo baigė), vanduo iki šiol neišteka. Kiek prilyja/prisninga, tenka
dabar kasmet išsemti viską, kad maurai nesikauptų ir uodai nesiveistų.

Dėl kokio smėlbetonio ar pan. tai sutinku, kad nesandarus. Kempinė ten,
ne betonas.