Tema: Re: terasa ir dar karta terasa
Autorius: ostapas
Data: 2018-05-23 17:46:26
Asfaltuot nesiūlė?

"eSSas"  wrote in message news:pe3ubq$ot$1@trimpas.omnitel.net...

On 23/05/2018 16:53, trint wrote:
> Kolegos, yra betonine terasa, tiesiog isbetonuota aisktele. Buvo
> sukliuotos klinkerines plyteles, per 10 metu jos atsokinejo, pirma nuo
> sonu paskui ir nuo plokstumos. Siuo metu lupu viska lauk.
>
> Taigi pagrindinis klausimas ar siai dienai yra priemoniu kad paruost man
> ta betonini pagrinda plyteliu klijavimui ?
> kad ramu butu? jeigu yra tai ka pirkt kur pirkt ir kaip naudot.
>
> P.S terasa atvira gauna lietaus ir sniego.
> P.S.S trinkom issikloti nera galimybes, max kas telpa ~5-6 cm

Na tai lyginamasis sluoksnis, hidroizoliacija, plytelių klijai,
plytelės, tarpų užpildas. Jei bus kokybiška - turėtų laikyt. Vandens
nutekėjimas itin svarbu.

Jau metus išlaikė ;-) Naudojau Weber sistemą. Jei ne pardavėjai su
zaskokais - viskas būtų itin OK.

Apklausa njufsuose siūlė nuo lentų iki žiemos sodo

S.