Tema: Re: ? Leidimai ... Stiklinant balkona
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-12 10:49:46
Bent jau man šioje vietoje dviprasmybe. Nors niekas negincija, kad tai
fasado keitimas, taciau pagal istatyma balkono istiklinimas prilyginamas
paprastam einamajam remontui. Dura lex...

O reikalauja, nes eini ir klausi :) Nes sankciju uz be projekto atliktus
einamojo remonto darbus, kiek zinau nera. Nors tai ne mano sritis - galiu ir
kysti.